Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
He he.. ja det kan nok stemme. Vi fekk iallefall ein skikkeleg luftetur. Fekk sett anlegga på m.a. Fjell og Herdla frå lufta. Artigt.Natter wrote:Mmm... det tilhørte nok - som Forsvarets øvrige flymaskiner - våre venner i lyseblått ;-)Knut Ø. wrote:Biletet tok eg frå eit av sjøforsvaret sine helikopter i år 2000.
Tilbake på Haakonsvern kom det melding om ein revebonde som var forbanna fordi vi hadde vore for nær ein revefarm, det hadde ført til eit tap i revebesetninga.
Angelshaug?Natter wrote:Ok, jeg tar en til siden de siste har gått så kjapt...
Hvor er dette?
Flora krigshistorielag
Tja... Når du tar bort alle kystfort-bildene på kystfort-forumet blir det vel noen tusen færre i alle fallTommyG wrote:Kandidat til årets dårligste hint? Hvor mange tusen bilder finnes det etterhvert på dette forumet tro?Natter wrote:(hint: Bilde av bygningen fra en annen vinkel finnes på forumet).

Det er selvfølgelig helt korrekt. Da kan jeg ta meg en pause tenker jegErling wrote:Du er på Knappen fjellet. du kommer opp til Flak U-Grüko. Kommandosentralen.

hehe....
Aner ikke hvor vi er, men det var bare en ting som slo meg da jeg så bildet... Virker lettere å klippe kjettingen enn å få med seg kanonen, så den kjettingen kunne de vel nesten ha spart seg...
Sånn. Totalt off-topic - beklager.
Aner ikke hvor vi er, men det var bare en ting som slo meg da jeg så bildet... Virker lettere å klippe kjettingen enn å få med seg kanonen, så den kjettingen kunne de vel nesten ha spart seg...

Sånn. Totalt off-topic - beklager.