web-statestikk fram til mai 07

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Erik H
Site Admin

for de som lurer om det går opp eller ned ... det går opp... og det kraftig! men det er jo på grunn av at forumet og kystfort-sidene er lagt på samme server.
Uansett bra å se at aktiviteten blir større. Vi har langt i fra sett de største tallene. Til juni vil det bli lagt inn mer stoff på kystfortsidene og selv om sommeren egentlig er en lav-sesong for internett så skal man ikke se bort i fra at det blir mange "ferie" bilder å se på forumet.

http://www.kystfort.com/statistikk_mai07.html

Erik H
EspenS

Er det noen nye statistikker tilgjengelig for publisering?
Erik H
Site Admin

vedlagt er siste statestikk for hele 2008. Jan2009 er selvsagt ikke ferdig på denne lista, men har en veldig bra start ser jeg. Aug 2008 var topp med 34 gb nedlasting, det er tydelig at folk leser hva som blir lagt ut. November og desember ble det lagt ut lite som man ser.

Erik H
Attachments
statistikk_des2008.jpg
statistikk_des2008.jpg (65.78 KiB) Viewed 462 times
EspenS

Interessant å se at juli 2008 var en god måned sammenlignet med andre måneder. Tydelig det ikke er alle som var på stranda :)
RasmusTerne

EspenS wrote:Interessant å se at juli 2008 var en god måned sammenlignet med andre måneder. Tydelig det ikke er alle som var på stranda :)
Helt korrekt :D Fikk med meg 5 kystfort på Helgeland i juli.
Vel anvendte feriedager!
Hilsen Sigfred R.
Natter

RasmusTerne wrote:
EspenS wrote:Interessant å se at juli 2008 var en god måned sammenlignet med andre måneder. Tydelig det ikke er alle som var på stranda :)
Helt korrekt :D Fikk med meg 5 kystfort på Helgeland i juli.
Vel anvendte feriedager!
Hilsen Sigfred R.
Hmm... med forbehold om litt kjapp "hoderegning" var jeg vel innom 20 fort/batterier, og objekter + ymse museer og andre objekter ila samme mnd (fra Harstad i Nord til Nøtterøy i sør...). Hvis jeg tar med juni og august blir det vel ytterligere 7-8 fort og diverse annet i "nabolaget" (Hordaland).
Synes jeg fikk bra utbytte av ferien jeg også :D
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”