Fant en del bilder fra denne avdelingen:
( kilde: http://home.no.net/angrc9/bilde20/index.htm )[/img]
Kampfgeschwader 26 Funkstelle
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Attachments
-
- f15.jpg (76.22 KiB) Viewed 1905 times
-
- f14.jpg (51.9 KiB) Viewed 1905 times
-
- f13.jpg (40.24 KiB) Viewed 1905 times
-
- f12.jpg (49.67 KiB) Viewed 1905 times
-
- f11.jpg (45.63 KiB) Viewed 1905 times
-
- f10.jpg (55.67 KiB) Viewed 1905 times
-
- f9.jpg (50.02 KiB) Viewed 1905 times
-
- f8.jpg (47.17 KiB) Viewed 1905 times
-
- f7.jpg (50.28 KiB) Viewed 1905 times
-
- f6.jpg (56.91 KiB) Viewed 1905 times
-
- f5.jpg (46.04 KiB) Viewed 1905 times
-
- f3.jpg (41.34 KiB) Viewed 1905 times
-
- f2.jpg (41.05 KiB) Viewed 1905 times
-
- f1.jpg (48.98 KiB) Viewed 1905 times
Last edited by KGJ on 21 Oct 2008 20:02, edited 1 time in total.
Flora krigshistorielag
Hallo
Avdelingen er fra Kampfgeschwader 26.
De to siste bildene er definitivt fra Stavanger og jeg tror en rekke flere av disse fra Sola/Vigdel traktene uten at jeg har klart å påvise eksakt sted...
Mvh
Erik E
Avdelingen er fra Kampfgeschwader 26.
De to siste bildene er definitivt fra Stavanger og jeg tror en rekke flere av disse fra Sola/Vigdel traktene uten at jeg har klart å påvise eksakt sted...
Mvh
Erik E
-
Innebildene kan om mulig være fra Kirkenes, men definitivt ingen av utebildene er der oppe fra.
Last edited by Kampenhöhe on 21 Oct 2008 22:25, edited 1 time in total.
Hallo.
Såpass, jeg trodde han som har lagt ut bildene viste hvor de kom fra..... Forandre tittelen på tråden kanskje?
Såpass, jeg trodde han som har lagt ut bildene viste hvor de kom fra..... Forandre tittelen på tråden kanskje?
Flora krigshistorielag
Jeg gjorde vedkommende oppmerksom på det for....4-5 år siden faktisk og hadde nesten trodd det var rettet opp iSåpass, jeg trodde han som har lagt ut bildene viste hvor de kom fra..... Forandre tittelen på tråden kanskje?

Finner du en ny tittel, så kan du selv endre ved å trykke "edit" på den første posten din og endre oppe i tittelfeltete ;-)
Erik
Der lærte jeg noe nytt gitt PDT_Armataz_01_11 Trodde det bare var admin og moderatorer som kunne forandre navn på tråder.....Erik E wrote:Jeg gjorde vedkommende oppmerksom på det for....4-5 år siden faktisk og hadde nesten trodd det var rettet opp iSåpass, jeg trodde han som har lagt ut bildene viste hvor de kom fra..... Forandre tittelen på tråden kanskje?
Finner du en ny tittel, så kan du selv endre ved å trykke "edit" på den første posten din og endre oppe i tittelfeltete ;-)
Erik
Prøver Kampfgeschwader 26 Funkstelle, er det fornuftig?
Flora krigshistorielag
- Christian B
Bilde "f15" ser ut til å være ifra Trondheim ja, med Bispehaugen skole til høyre i bildet, og husene i forgrunn ligner endel på byggestilen husene på nedsiden av Kristianstens Festning. Skal se om jeg ikke får tatt ett sammenligningsbilde.
Har vanskelig for å se hvordan dette kan være Trondheim. Trondheim har jo ingen slik bred fjordarm som skiller byen fra et landområde på andre siden slik man ser på det siste bildet. Man har jo selvsagt Nidelven, men den er vel ikke så bred, selv helt ved utløpet ut mot Trondheimsfjorden. Det går heller ikke opp i forhold til hvor man ev. måtte ha tatt bildet fra.
--
Tommy
Tommy
Som sagt, de to siste bildene er fra Stavanger ;-)Bilde "f15" ser ut til å være ifra Trondheim ja, med Bispehaugen skole til høyre i bildet, og husene i forgrunn ligner endel på byggestilen husene på nedsiden av Kristianstens Festning. Skal se om jeg ikke får tatt ett sammenligningsbilde.
"f15" er tatt fra Vålandstårnet, rett nordover. I bakgrunnen ser man Rennesøy, bygningen til høyre er i dag Arkeologisk museum, like bak ligger gamle Stavanger sykehus. Tårnet i bakgrunnen er Valbergtårnet i vågen, like bak der igjen ligger Hundvåg og Rosenberg verft....
Here er bilde i samme retning, dessverre med litt for mye zoom:
- Attachments
-
- Våland.jpg (164.98 KiB) Viewed 1739 times