Proff Metalldetektor til salgs

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
TrondK

Solgt.

Muchas Gracias a todos :)
Last edited by TrondK on 30 Aug 2008 1:16, edited 1 time in total.
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Björn

Er det ikke noe av verdi kvar att finne nå? :D
Det umulige klarer jeg av, mirakler tar litt lenger tid.
Hoper dere skjönner "Svorsk"
TrondK

Björn wrote:Er det ikke noe av verdi kvar att finne nå? :D
Joda, men jeg bruker denne maskinen når jeg jobber. Trenger ikke to maskiner vettu.
Attachments
JW Pulse 8x.jpg
JW Pulse 8x.jpg (56.57 KiB) Viewed 602 times
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Atle M

pulsemaskin...sitter å vurderer whites sin men hakke bestemt meg helt ennå :)
mvh Atle M
TrondK

Atle M wrote:pulsemaskin...sitter å vurderer whites sin men hakke bestemt meg helt ennå :)
Vet om flere som sikler på den nye puls`n til Whites. Men ikke kjøp helt med en gang- la det gå litt tid slik at evt problemer kan bli avdekket av andre enn deg.

Har du sett den nye E-trac til Minelab? Helt utrolig recovery speed.
Atle M

satt å så en video om den i går :) skal uansett ikke kjøpe heeeeelt ennå men du vet...plutselig blir fristelsen for stor :)
mvh Atle M
TrondK

Ja jeg kjenner symptomene, og ingenting er vel mere gøy enn å teste ut en ny søker.. Det er reneste jugaften og fødselsdag på en gang.

Du skal ikke se vekk ifra at jeg ender opp med en ny landsøker rimelig kjapt også.. Høsten kommer jo nå........ Maaaasse fine jorder UTEN insekter.. Nam nam!

Har du fått med deg at noen har funnet en (høyst sannsynlig) romersk mynt på vestlandet for 2dager siden? Ble innlevert på AmS idag for konservering.
Atle M

nei jeg har ikke sett det...bkk greide og grave istykker linja mi så jeg har vært uten nett noen dager :( hvor ble det funnet da? jeg fant også romerske mynter men det var når bergen myntsamler forening solgte de for 10,- pr stk hehe! PDT_Armataz_01_11
mvh Atle M
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”