ja takk eller nei takk reklame?

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply

Er det greit med brosjyrer i din bokbestilling?

Poll ended at 01 Sep 2008 17:20

yes, det er flott å få slike brosjyrer!
35
100%
Neei, jeg har "reklame, nei takk" som motto
0
No votes

Total votes: 35
Erik H
Site Admin

Jeg har til nå sendt ut over hundre bestillinger av bøker til dere og lurer på om dere orker brosjyrer på toppen av dette? Opp til nå har jeg sendt med brosjyre fra Austrått fort, beredsskapsmuseum, fra kyst til kyst etc. og jeg har ikke hørt noen klager.

Hvis jeg skulle sende dere andre verdenskrig relaterte brosjyrer fra div museer i bokbestillingen ville dette være akseptabelt? vi snakker kanskje mellom 5 og 10 brosjyrer? (selvsagt ikke hver gang du bestiller, men det igjen er vanskelig å kontrollere).

Poenget er at de fleste postforsendelsene er typiske smartpost brev eller norgespakker. I disse er det plass til mye mer enn bare bøker. Normale forsendinger som DVD, trondenes fort, militär utflykt, har ikke slik plass.

Ville det ikke være flott å få reklamebrosjyrer fra de enkelte museer som har kystfort (eller andre severdigheter innen ww2?).

Erik H

skriv ang. dette sendes til de fleste museer i Norge, men vil du komme meg i forkjøpet så kan man alltid sende meg en epost. (og har du ikke brosjyre så kan vi alltid få laget til noe.)
Jon-Vegard

Jeg synes dette er helt i orden. Kan få mange nye ideér til turer etc. på denne måten. Absolutt postivt.
Mvh.
Jon-Vegard
Espen K

Så lenge reklame brosyrene er i samme sjanger som hovedboken så ser jeg det som en ekstra bonus.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”