Det er mye en hardtarbeidende bunkerjeger må tåle på sine oppdagelsesferder i utmark. Se for deg at du har lagt opp til det perfekte bildet, alt stemmer med lys og fokus, og akkurat idet du skal til å trykke ned utløserknappen, observerer du litt for sent en skygge kommer inn fra høyre.
Solnedgangen ble ikke heeeelt den samme, he he. Linselusa er her representert ved Erik H.
Linselus
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Jeg sier nå at øl i solnedgang er det beste!
Flott tur til Tarva, men det var ikke alle som kunne holde seg seriøs etter en lang dag... venstre rhandberg, JornN og linselus
Erik H

Flott tur til Tarva, men det var ikke alle som kunne holde seg seriøs etter en lang dag... venstre rhandberg, JornN og linselus

Erik H

- Attachments
-
- tarvatullinger.jpg (66.24 KiB) Viewed 347 times
he he, slik blir det etter en lang dag i varmen
fikk da fyr på grillen etter et par timer og et par fyrstikkesker også, og pølsene smakte fortreffelig..
turen var toppers, og vil takke dere for at jeg fikk bli med og satser på flere turer dit senere også for der var det mye å få med seg.
som du sier erik, en boks øl i solnedgang er like så bra som ei sol i solnedgang, enig der

turen var toppers, og vil takke dere for at jeg fikk bli med og satser på flere turer dit senere også for der var det mye å få med seg.

som du sier erik, en boks øl i solnedgang er like så bra som ei sol i solnedgang, enig der

MVH
Roar Handberg