Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
2/503 kvittingsøy? jeg bare tipper nå...
Erik H
Erik H
det var da som...
jeg bare tenkte at dette måtte være en forblåst øy. Tankeren som kom inn var på vei inn ei skipslei..kanskje til Stavanger? Øya på den andre siden kunne være Karmøy? da er blidet tatt fra Kvitsøy
Velvel. vi tar en "enkel".. Her ser vi Erik E slenger en stein inn i bunkeren. Hva skjer og hvorfor er det slik?
Erik H
jeg bare tenkte at dette måtte være en forblåst øy. Tankeren som kom inn var på vei inn ei skipslei..kanskje til Stavanger? Øya på den andre siden kunne være Karmøy? da er blidet tatt fra Kvitsøy
Velvel. vi tar en "enkel".. Her ser vi Erik E slenger en stein inn i bunkeren. Hva skjer og hvorfor er det slik?
Erik H
- Attachments
-
- forumquiz22.jpg (73.91 KiB) Viewed 1285 times
Tipper steinen spretter ut igjen det nederste hullet og, hvis han er riktig uheldig, rett i kronjuvelene. Bra det ikke var en håndgranat. Da hadde det blitt bjelleklang etterfulgt av pang... PDT_Armataz_01_07
Sorry, bare mitt tragiske forsøk på morsomheter.
Grunnen til at det er slik er vel fordi tyskerne ikke likte å få håndgranater i ventilasjonen eller kakkelovnen.
Dette er forøvrig post nr 666 i Quiz tråden. Mwhahaha.....
Sorry, bare mitt tragiske forsøk på morsomheter.

Grunnen til at det er slik er vel fordi tyskerne ikke likte å få håndgranater i ventilasjonen eller kakkelovnen.
Dette er forøvrig post nr 666 i Quiz tråden. Mwhahaha.....

Det er riktig. kjør på med neste!
Erik H
Erik H
Håper dere unnskylder at vi tar en liten tur utenlands. Denne innretningen skal plasseres i en bunker, men hva er det?
- Attachments
-
- Den går hit, den går dit, den går runt en liten bit....
- Mackalösamanicken.jpg (115.54 KiB) Viewed 1272 times
- Stutzpunkt
- Moderator
Må bare kommentere det bildet...i første øyekast så det ut som Erik E skulle kvitte seg med en sneip i bunkeren...

Erik H wrote:det var da som...
Erik H
Mvh
Tormod
Tormod
Hmmm....Kan det være utstyret til en Hochdruckpumpe HDP "Fleißiges Ließchen"?
Flora krigshistorielag