Aktivitet: Trondheim - Lade: Ønsker bistand søndag 3 april

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
gaute
Posts: 16
Joined: 13 May 2012 9:09

Hei

Søndag 3 april ca. kl. 18:00 skulle jeg ønske at en av de bunkerinteresserte i Trondheim kanskje ville være med å bistå under oppmåling og foto dokumentering av installasjon ved Ringve Botaniske hage, like ved Renessansehagen. Ikke alltid like lett å bruke lommelykt for å hjelpe kameraet å fokusere. Spesielt ikke når jeg helst ønsker manuell fokusering. Akkurat i denne installasjonen er det ingen vindu som gir lys, og selve rommet er skjermet fra inngangspartiet. Jeg regner med at jeg trenger hjelp i maks 2 timer.

Litt kronglete å komme seg ned og litt kronglete å komme seg opp. Kan heller ikke huske i farten om flate arealet som man kan observere på bakkenivå koordinerer med rommet under, så det blir interessant. Har du en ekstra lommelykt hadde det vært flott.

Gaute
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Hadde jeg bare vært i nærheten av Trondheim så skulle jeg gjerne tatt en tur :-)
--
Tommy
gaute
Posts: 16
Joined: 13 May 2012 9:09

Hei Tommy

Ingen fare. Det kommer til å bli flere anledninger. Men takker for interessen :-)
anarch
Posts: 32
Joined: 05 Apr 2007 13:18
Location: Poland
Contact:

Hei,
om det ble holdt?
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”