Medaljer

Denne kategorien omhandler de tyske uniformer,hjelmer, utmerkelser, feltutrustning og andre militære/personlige effekter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Flott merke.Gratulerer med funnet.
Dolmen.
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Ganske spesielt funn ja, men har du solgt den??
Ikke for å mistenkeliggjøre noe, men grunnen til at jeg spør vet du sikkert :wink:

Mvh
Erik E
F34
Posts: 71
Joined: 19 Sep 2009 17:24

ørjanvem wrote:Veldig fin medalje, rimelig sjeldne kan eg tenke meg. Burde innkassere ein fin sum denne. Har du fleire bilder av bakside og stemplingar? :)
BILDE AV BAKSIDEN ER AGT UT :-D
Det enkle er ofte det beste!!
F34
Posts: 71
Joined: 19 Sep 2009 17:24

Erik E wrote:Ganske spesielt funn ja, men har du solgt den??
Ikke for å mistenkeliggjøre noe, men grunnen til at jeg spør vet du sikkert :wink:

Mvh
Erik E
Funnet er kke solgt.. jeg la den ut i begynelse på et utenladsk forum for å få tak i mer info om den. jeg be tibudt en meget pen sum med penger.

Men den er ikke solgt, og den er heller ikke til salgs da dette er et bra samleobjekt for meg. så den ligger ok pent pakket ned.
BTW... ingenting av det jeg finer selger jeg, det går enten til museum eller i egen samling. PDT_Armataz_01_18
Det enkle er ofte det beste!!
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Er i utgangspunktet ikke tvilende til det du sier, men føler troverdigheten daler litt når bildene du bruker ligger her:
http://ww2army.com/images/1000-1499/1340/1340.php

Så da kan jeg kanskje få spørre hvorfor du legger ut bilder fra salgssidene til en militariaside og ikke heller legger ut bilder av den medaljen du selv har funnet?

Mvh
Erik E
Erik Dreyer
Posts: 270
Joined: 11 Feb 2008 20:52
Location: Fredrikstad

Erik E wrote:Er i utgangspunktet ikke tvilende til det du sier, men føler troverdigheten daler litt når bildene du bruker ligger her:
http://ww2army.com/images/1000-1499/1340/1340.php

Så da kan jeg kanskje få spørre hvorfor du legger ut bilder fra salgssidene til en militariaside og ikke heller legger ut bilder av den medaljen du selv har funnet?

Mvh
Erik E
Ooops...kunne vært greit med en forklaring der ja !
ED
ErikD
simonorch
Posts: 212
Joined: 04 Aug 2007 13:54
Location: Asker

hmm.. esken til medaljen på linken er til en LW flak-kampf også.
Erik Dreyer
Posts: 270
Joined: 11 Feb 2008 20:52
Location: Fredrikstad

Erik Dreyer wrote:
Erik E wrote:Er i utgangspunktet ikke tvilende til det du sier, men føler troverdigheten daler litt når bildene du bruker ligger her:
http://ww2army.com/images/1000-1499/1340/1340.php

Så da kan jeg kanskje få spørre hvorfor du legger ut bilder fra salgssidene til en militariaside og ikke heller legger ut bilder av den medaljen du selv har funnet?

Mvh
Erik E
Ooops...kunne vært greit med en forklaring der ja !
ED
Hm..det ble stille her !
ErikD
Post Reply

Return to “Tyske uniformer og personlig utstyr”