Legg inn lengre og mer informativ tema-tekst (overskrift)

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Vi bør bli flinkere til å legge inn mer utfyldende overskrift på våre innlegg. Jeg har syndet mye der selv, men nå ser jeg det er mange bra innlegg som burde ha hatt bedre overskrift. Dette slik at det skal bli lettere å finne tilbake gamle innlegg og enkelere for nye medlemmer å se hvilket tema det dreier seg om.

Erik H
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

igjen er jeg nødt til å minne dere om å legge inn mer utfyldene overskrift når dere legger inn nye innlegg. Husk at nye medlemer som går igjennom forumet blir fort irritert når man skriver enstavelseord i temateksten. det er mye plass.. vær kreativ.. skriv en utfyldene tekst hvis mulig

Erik H
User avatar
John
Posts: 189
Joined: 21 Mar 2008 19:11
Location: Hundhammeren

Her har jeg syndet iallefall 1.gang.. PDT_Armataz_01_04

Er enig i at tittelen på tråden bør være informativ slik at den er lett å søke opp osv for både nye og gamle medlemmer..
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Igjen må jeg minne på om at vi er nødt til å være flinkere til å skrive utfyldene når vi lager en ny tråd.

Hvorfor? Grunnen er at når nye medlemmer kommer til forumet vil de se tusenvis av tråder.. jeg tviler på at de leser alle sammen.. jeg er sikker på at de vil fort gå lei av å lese tråder som har enstavelseord. Det er utrolig mange flotte tråder som har enstavelseord ...og disse vil forsvinne dypt ned i "forumbrønnen" da de aldri vil bli lest igjen. Selv tar jeg meg noen timer til å se på gamle innlegg.. men i det siste, særlig etter noen dager "fri", så er det nok av nye innlegg man må forholde seg til at man "glemmer de gamle".

Det legger ingen krav til hvordan overskriften på en ny tråd skal være, men tråden din bli mer lest hvis den har en "SKIKKELIG OVERSKRIFT"... her måtte jeg bruke blokkbokstaver! :D Ingen problem med å bruke samme tekst til overskrift som den man har i tråden. En fin setning sier så mye mer enn noen få ord.

En ide ville være å skrive tråden først.. deretter tar man et lite utdrag fra denne og limer inn som overskrift... men overdriv nå da :sjef:

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
User avatar
Henning Dalsvåg
Posts: 1801
Joined: 29 Mar 2009 14:04
Location: 4272 Sandve,Karmøy

Eg trur man kan komme langt om man kan beskrive poenget med tråden, altså hva man konkret er på jakt etter .
Mvh Henning Dalsvåg
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”