Ikke noe problem!Gunnar wrote:Har du mulighet å forstørre eller skrive av informasjonen om Namsos til meg?
På forhånd takk
Gunnar

Moderators: Stutzpunkt, KOS
(http://www.lovdata.no/all/tl-19610512-002-041.html)§ 41a. Den som første gang rettmessig gjør tilgjengelig for allmennheten et åndsverk som ikke er blitt offentliggjort innen utløpet av vernetiden etter §§ 40 og 41, tilkommer samme rett som en opphavsmann etter § 2. Denne rett varer i 25 år etter utløpet av det år verket første gang ble gjort tilgjengelig for allmennheten.
Bra Erik !Erik H wrote:Siden jeg ikke kan kopiere orginalen så er det like bra å lage ett eget kart fra 1945. Kartet skal inneholde flere detaljer enn bare kystfort. Da tenker jeg på flyplasser, større radaranlegg, festungs områder osv. Lurer på om det er noe interesse for denne. Har muligheten til å printe ut i 60 cm bredde.. da blir den vel ca. 80 cm lang?
Blir vel ferdig om noen uker, men det kommer ann på hvor enkelt det blir å finne alle opplysningene om f.eks alle flystansjonene.. store og små!
Erik H
Tyske Flyplasser i Norge 1940-1945.Litt usikker på flyplassene i Norge. Noen som vet en liste over alle flyplassene på nett?
Kanskje en kunne tatt med FluWa, MSS og MFSt?Er det noe annet jeg kunne ha tatt med på kartet? Husk jeg må ha for hele sør-norge hvis det skal være noe poeng. Jeg kunne godt ha tenkt meg å ta med miniområdete, men vet ikke hvor disse er. Noen som har peiling på dette?