Tur til Trolldalen søndag 11. november

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

jeg kan ta med bløtekake om det hjelper :)
Mvh
Yngvar
tor a
Posts: 26
Joined: 10 Jul 2007 21:46
Location: vestfold

trolldalen.. Hvor blir det hen da? Hva er enkleste veien hvis en kommer fra larvik da?
User avatar
Stutzpunkt
Moderator
Posts: 2218
Joined: 02 Mar 2006 20:20

Mvh
Tormod
Rock'n Roll
Posts: 377
Joined: 22 Apr 2009 21:10
Location: Grenland

Jeg har snakket med grunneier, og han kunne ikke love at bommen ble stående åpen. De fleste hytteeierne har nøkkel, og velforeningen der ute oppfordrer alle til å låse, spesielt utenom sesongen. Men han kunne fortelle at de planlegger å sette opp en ny bom mye nærmere Valle. Så nå er det en unik mulighet til å kunne kjøre helt frem til fortet. På den anviste plassen. Når den nye bommen kommer kan det bli et godt stykke å gå.

Jeg var der ute en tur med jobben i går kveld og grillet pølser under stjerneklar himmel. Helt fantastisk utsikt, også på natten. Men det var unormalt mye vann en del steder, så jeg anbefaler gode sko, evt gummistøvler.
_____________________
Med vennlig hilsen Henrik
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Er meldt en del regn på søndag, Det ser bedre ut på lørdag...passer det for deg Henrik?
Mvh
Yngvar
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Da har værmeldinga blitt bedre for søndagen, pluss åtte grader og opphold fra 1200. Da ses vi klokka 1100 på søndag :)
Mvh
Yngvar
Rock'n Roll
Posts: 377
Joined: 22 Apr 2009 21:10
Location: Grenland

Været blir sikkert bra. Hvis ikke så er det nok av fjellanlegg og huler å se på til det går over. :D

Jeg er på parkeringen som tidligere anvist litt før 11.00 :)
_____________________
Med vennlig hilsen Henrik
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

En fin tur til Trolldalen, og til et spesielt fort som har elementer som ikke ligner noe annet. Takk til Henrik som viste meg rundt, og trist for dere som ikke tok dere tid til en kystfort tur :?
Attachments
1-DSC_0102.JPG
1-DSC_0102.JPG (264.44 KiB) Viewed 156 times
2-DSC_0040.JPG
2-DSC_0040.JPG (300.89 KiB) Viewed 156 times
Mvh
Yngvar
User avatar
Stutzpunkt
Moderator
Posts: 2218
Joined: 02 Mar 2006 20:20

Utifra bildene så ser jeg at dere etterhvert fikk bra vær ute i Trolldalen Yngvar :-) Jeg var selv i en familiebursdag og kunne ikke stille, men Trolldalen er absolutt verdt en senere gruppetur.
Mvh
Tormod
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Ja været ble fint, kun ti minutter med regn så kom sola og det ble fint å gå rundt der på fortet. Vi planlegger en tur til Skåtøy og Krikken fort snart, så du får slenge deg med der.
Mvh
Yngvar
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Yngvar wrote:Ja været ble fint, kun ti minutter med regn så kom sola og det ble fint å gå rundt der på fortet. Vi planlegger en tur til Skåtøy og Krikken fort snart, så du får slenge deg med der.
Der blir jeg og gjerne med. Med bryllupsdag og barnebursdag unnagjort så er det forhåpentligvis ingen andre ting som kommer i veien :-)
--
Tommy
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”