Godt Nytt År

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

bactuz

Godt nyttår alle sammen :)

Ville bare gjenta meg selv sånn helt i starten på det nye året...hehe...

Kjekt å sitte her og skrive innlegg på forumet mens fyrverkeriet får huset til å riste.... PDT_Armataz_01_18

Kai
Natter

RasmusTerne wrote:En belivet nyttårsaften på 60-tallet skjøt vi opp raketter fra akterdekket på KNM Oslo. Inne i fjelldokken på Håkonsvern.
Hehe... Hadde vakt 4-5 nyttårsaftener på rad, og den siste var på Haakonsvern (noen år siden nå), hvor jeg faktisk sto på samme sted (et annet fartøy naturlig nok...) med noen menige og sendte opp signalbluss i ganske kraftig regnvær (det var mer typisk nyttårsvær da enn i år :) ). Ble mer spennende enn ønsket da ting og tang kom i retur med vinden (vi fokuserer kanskje mer på sikkerhet nå, men vi er tydeligvis ikke kommet så mye lengre mht. å følge opp læren i praksis enn på 60-tallet... PDT_Armataz_01_08 ).

Godt nytt år! :D
Jon-Vegard

Godt Nytt År alle sammen! :)
Mvh.
Jon-Vegard
Erik H
Site Admin

Endelig en fornuftig feiring av nytt år! Bunker, babes and champagne! BBC! :D

En bra start på 2010

Erik H
Attachments
2010nyttarsdag1.jpg
2010nyttarsdag1.jpg (59.56 KiB) Viewed 543 times
2010nyttarsdag3.jpg
2010nyttarsdag3.jpg (75.7 KiB) Viewed 543 times
2010nyttarsdag2.jpg
2010nyttarsdag2.jpg (45.12 KiB) Viewed 543 times
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
rhandber

var dette rundt tolv? var isåfall ikke langt unna deg da jeg sto nede ved skolen :D
MVH

Roar Handberg

var dette rundt tolv?
jepp, rene krigen på toppen av haugen! absolutt beste view over trondheim og dora, men pga restriksjoner var det ikke så mye å se + nå var det vel ikke lov med raketter med styrepinne? vel, tydligvis hadde folk hamstret i sverige for det var fremdeles litt action.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
rhandber

jeg så at det var rene krigen der oppe ja. ville gå opp dit selv, men flere hadde litt vel mye innabords og hadde nok med den første bakken hehe.

har visst blitt verboten med styrepinne ja, men har kommet til en masse nytt bakkefyrverkeri som er vel så bra som mange av de gamle "pingle" rakettene med pinne. (pinglerakett = rakett under 2 meter lang) :P

samt at midtbyen og nyhavna er forbudt område for ALL oppskyting, da blir det vel noe tamt ja. men festningen var bra da.
MVH

Roar Handberg

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”