Jeg vil si det var greit møte, og turen var det beste PDT_Armataz_01_11
Fikk se på flere nye steder , det var det beste.normalt ikke vile hadt tilgang til.
Det var og en litten tur opp for på kvelden og vise den i bjergata.
Håper det ikke blir alt for lenge til neste gang.
mitt forslag er kansje og ta det i bydeler om gangen. ( i steden for og hoppe mye frem og tilbake.)
Skal vi slå sammen vår viten om Vestfold
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Snakket med Stian (Festningsverk) om dette men han var i utlandet og hadde ikke mulighet.
Det beste ville vel vert å ta en by om gangen, så slipper det å bli så mye frem og tilbake.
Jeg har selv samlet endel posisjoner ved hjelp av min eminenete tur kammerat Garmin Etrex legend.
Det beste ville vel vert å ta en by om gangen, så slipper det å bli så mye frem og tilbake.
Jeg har selv samlet endel posisjoner ved hjelp av min eminenete tur kammerat Garmin Etrex legend.
Jeg har samlet inn en del posisjoner på de 2 turene til Vesterøen og Torås i fjor høst.Espen K wrote:Snakket med Stian (Festningsverk) om dette men han var i utlandet og hadde ikke mulighet.
Innsamlingen var litt ustrukturert, så det er langt ifra alt som er markert.
--
Tommy
Tommy