- DSC_0036 (600 x 402).jpg (68.65 KiB) Viewed 1749 times
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
-
Hadrian1984 skrev: klarer dere se hvor dette er
og det er åpenbart fra Gorgegraven på Høytorp fort (Mysen), hvor bl a Einar Gerhardsen fullførte sin førstegangstjeneste som artillerist i 1918.
Meget interessant anlegg, men ikke noe kystfort.
Men hvor er JornN sitt bilde hentet fra?
og det er åpenbart fra Gorgegraven på Høytorp fort (Mysen), hvor bl a Einar Gerhardsen fullførte sin førstegangstjeneste som artillerist i 1918.
-
Beklager H-bu eg skal prøve og ikke gjøre samme tabben igjen.h-bu wrote:Hadrian1984 skrev: klarer dere se hvor dette er
Er det noen av dere som kan fortelle meg hva de 2 sporene inn bak der er godt for?

- Jon-Vegard
Du har ikke gjort noe feil. Så vidt jeg erindrer har det hele tiden vært regelen at dersom ikke noe har skjedd på 5 dager elller mer, kan hvem som helst legge inn nytt spørsmål.
Hadrian1984 wrote:Beklager H-bu eg skal prøve og ikke gjøre samme tabben igjen.h-bu wrote:Hadrian1984 skrev: klarer dere se hvor dette er
Er det noen av dere som kan fortelle meg hva de 2 sporene inn bak der er godt for?
Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Nå må jeg først si til "Jon-Vegard" at det slett ikke har gått over 5 dager, faktisk ikke så mye som et døgn engang.
Til "Bjørnen":
HKB 2/976 Edøy er korrekt. Gratulerer!
For ordens skyld: Bunkertypen er en Vf 65a ringstand for 5 cm KwK
Til "Bjørnen":
HKB 2/976 Edøy er korrekt. Gratulerer!
For ordens skyld: Bunkertypen er en Vf 65a ringstand for 5 cm KwK
JornN
- Jon-Vegard
Sorry JornN!
. Så på feil sted på datoen!! Beklager! Tar litt tid å komme inn i det nye utseendet. Er ikke ute etter å henge ut eller kritisere noen!!

Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Da kan hvem som helst legge inn et nytt spørsmål... først til mølla
Erik H
Erik H