Vi med kjæle/husdyr som er med på våre bunkerturer.

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply

Bunker kjæledyr/husdyr?

Jeg har en fullblods bunkerhund
13
68%
Jeg har en fullblods bunkerkatt
1
5%
Jeg har en fullblods bunkerhest/Esel
1
5%
Jeg har en fullblods bunkerrotte
1
5%
Jeg har en fullblods bunker minkdyr
1
5%
Jeg har en fullblods bunker klovdyr
0
No votes
Dyret mitt nekter (post hvilken dyrerase)
0
No votes
Dyret mitt er skeptisk (post hvilken dyrerase)
1
5%
Har jeg glemt noen så trykk her, og post ivei :)
1
5%
 
Total votes: 19
User avatar
Christian B
Posts: 320
Joined: 24 Dec 2007 17:55
Location: Trondheim

Mange av oss har en eller annet for form for kjæledyr/husdyr rundt oss, så jeg tenkte på at det kunne være på sin plass, å spørre om hvor mange av forumbrukernes sin kjære dyr som er med på slike turer :D

Hunden min (3år tispe ) har funnet ut at mørke betongrom er særdeles interessante, etter at jeg fikk "overtalt" henne til å tusle inn i ett torpedobatteri i Trondheimsfjorden, etter mye om og men, og litt mere men...
(hun var da 1 1/2 år gammel ) :)
Men hun trivdes der, og etter det så løper hun uten problem inn der jeg går og litt til :)

Selv om piggtråd og andre skarpe gjenstander er nervepirrende, så får hun løpe, blir det for ille, så er det båndtvang :)

Noen flere med slik en bunkersvenn?
User avatar
Christian B
Posts: 320
Joined: 24 Dec 2007 17:55
Location: Trondheim

Hvem i all verden har en Bunker rotte, jeg har sansen for rotter, intelligente dyr :D

Men det kunne vært særdeles interessant å kommet i kontakt med noen i nærheten av Skibotndalen med ridehester :)
En tur langs linjen hadde vært en flott opplevelse, da det er ett enormt område å utforske til fots :)

PS.
Er vant med hest, og rytter fra barndommen av :)

edit: skriveleifer
ranvik
Posts: 162
Joined: 03 Oct 2008 13:19

marsvin ! har jo helt glemt det !
User avatar
TrondK
Posts: 216
Joined: 10 Jul 2008 20:40
Location: Haugesund
Contact:

Jeg har hatt en flott schaefer med på mine turer før itiden (teller det?)

:)
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
EspenS
Posts: 451
Joined: 03 Mar 2008 14:46
Location: Telemark

Christian B wrote:Selv om piggtråd og andre skarpe gjenstander er nervepirrende, så får hun løpe, blir det for ille, så er det båndtvang :)
Glasskår, gamle spiker og piggtråd kan forårsake stygge rift og kutt; solide potesokker og førstehjelpsutstyr hvis en skal ha med seg hund er en rimelig forsikring :)
User avatar
Natter
Posts: 6386
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Det mangler ett dyr på listen... Seriøse bunkerjegere bør åpenbart alliere seg med nærmeste grisefarm (kombinerer du en slik med metalldetektor, blir det neppe bomtur):
http://www.tv2nyhetene.no/snop/sultne-g ... 98498.html
Rock'n Roll
Posts: 377
Joined: 22 Apr 2009 21:10
Location: Grenland

Vi har en rottweiler som elsker bunker jakt. Tar ham med når vi føler det passer. Han elsker å utforske og liker seg best når han kan gå uten band og lede utforskningen. Han er veldig snill, men jeg kan skjønne at han kan virke skremmende, spesielt i en mørk tunell :-D Så han får gå i band i blant..
_____________________
Med vennlig hilsen Henrik
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

"Utbytte" etter turen til Vardås, er foreløpig 11 stk flått på bikkja. En ulempe med å ha med seg hunden på bunkertur :oops:
--
Tommy
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Det er godt vi andre ikke måtte krype under lyngen, slik som Hugo :)
Mvh
Yngvar
User avatar
H_c
Posts: 112
Joined: 22 Sep 2008 21:30
Location: Stavanger

jeg har en nazihund..
Image
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”