Tur til Ørland, lørdag 25 april

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Ble med å se de siste rester av den tyske soldatheimen. vi tar også en runde rundt ørland for å se på diverse bunkere og en tur på Lerberen. ++ ottersbo. R671?

Jeg og Jørn starter fra trondheim 0900 og tar ferje fra Flakk 0935. Siden jeg bare har 2 seter så håper jeg en annen gruppe kan orge en bil og følge etter. Bonus på turen blir en runde hos Joar sin samling av militærekjøretøy.. vet ikke om han har noen tyske, men en haug med engelske og amerikanske. Denne samlingen trur jeg er verdt turen alene hvis man er veldig interesert i slikt. (inngangsbillett er litt bæring av flyttelasset!.. det er ikke mye)

heller ikke umulig at det blir en runde på austrått fort.. men bare i selve kanontårnet. (glemte fotostativet mitt der i ferbruar!).

ta med vann og niste.. på slike turer så er det non-stop! :) Meldt sol og 14 grader

Erik H
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

hvis senga di er med på flyttelasset, så kan jo jeg ligge i den :D
MVH

Roar Handberg
_________________
User avatar
John
Posts: 189
Joined: 21 Mar 2008 19:11
Location: Hundhammeren

Her skulle jeg gjerne vært med men krasjer med en undersøkelse på sykehuset med fruen..

Skulle vel likt å sittet på Roar..


Mvh
John
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

vel, det blir flere turer gutter! Neste gang skal vi også prøve med et besøk på hovedflyplassen, men kommer tilbake med dato.

E
User avatar
John
Posts: 189
Joined: 21 Mar 2008 19:11
Location: Hundhammeren

Jeg kjenner vaktmesteren på hangaren på Lade så mulig jeg kunne arrangert noe der hvis interessant.

Må få til flere turer ja, hyggelig det!
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Da skal vi prøve noe nytt på ... Live Video Chat fra Ørland.

Gå inn på nettsnakk, Trondheim. Vi skal prøve å være Live kl. 14:00.

Nettsnakk er ganske enkelt. bare finn "Trondheim" logg på med forum navn og trykk på videoknappen min "Erik H". da skal man se live video fra whatever place vi er på Ørland.. men det blir neppe inni en bunker.. dårlig med 3D der ennå.. men det kommer! :)

http://nettsnakk.no/chat

vi blir ikke lenge "on air"... hvis vi i det hele tatt kommer oss på nettet da
Erik H
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”