Jeg måtte bare sette opp en takketråd Du har gjort hele Norge en stoor tjeneste ved å lage dette forum. Jeg er mektig imponert over hvor generøse folk er med informasjonen. Igjen takk.
Mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Tusen takk for ros, dette var hyggelig skrevet. Takken går videre til Erik E som har gitt forumet en ryggrad. Videre vil jeg takke HKB 5/980 som nylig passerte 100 innlegg.
Nedover på listen så har vi mange nye navn som er aktive på forumet og jeg trur vi endelig skal klare å skape et levende forum som alle ta del i.
Det meste av jobben min er gjort. det er de første året som er sårbart for et nytt forum og særlig denne som har et så snevert interesseområde som kystfort og bunkere. Etter hvert som interessen vokser vil det bli flere avdelinger på forumet, men det kommer etter hvert. Det er MYE arbeide igjen folkens!
Støttes! Selv om jeg ikke har vært her så lenge, er både forumet og siden et genialt konsept. Et sted for interesserte, som er interessert i historien og konstruksjonene - med hyggelige folk og masse med hjelp
Jeg henger meg på. Endelig et sted der jeg kan treffe likesinnede og diskutere bunkere uten å bli sett på som sosial avviker. En takk til den store grunnleggeren!