Høyest antall samtidige brukere på forumet var 162 den 30 Jun 2007 21:33 PDT_Armataz_01_08
Hva skjedde her denne dagen? Gratis kaffe og vafler?
Folksomt på forumet
Moderators: Stutzpunkt, KOS
jeg har faktisk ikke peiling på hvorfor det er et så høyt tall, det høyeste jeg husker å ha sett var igår. 22 stk. (korttidshukomelsen ruler!) eller er det noen som har sett flere samtidlig? det er iallefall ikke noe forumet har generert og ikke vet hvordan jeg kan ta det bort.
Erik H
Erik H
Nope... aldri. Titter faktisk alltid innom der nede og ser hvor mange som er innom, men har aldri sett noe antall som er i nærheten av rekorden......eller er det noen som har sett flere samtidlig?
Pleier å ligge på 7-12 med gjester på det meste føler jeg, så 22 igår må vel kunne sies å være et nokså høyt tall...
- - - - -
En annen ting som også er litt "rart", er at forumet har nu 740 registrerte medlemmer, og det siste medlemmet er medlem nr. 834 står det om du lar musen danse over navnet til medlemmet (Peder)...
Personlig står jeg som medlem 478, og trodde dette var et tall som begynte på 1 og talte oppover etterhvert som nye medlemmer kom til, men nå må jeg si jeg ble litt forvirret...

Da er jeg kanskje ikke den 478. personen som meldte seg inn her alikevel da?
Mvh.
Kai
Det er vel kanskje en del medlemmer som er slettet underveis. F.eks bot-genererte spam-brukere etc.bactuz wrote: En annen ting som også er litt "rart", er at forumet har nu 740 registrerte medlemmer, og det siste medlemmet er medlem nr. 834 står det om du lar musen danse over navnet til medlemmet (Peder)...
Personlig står jeg som medlem 478, og trodde dette var et tall som begynte på 1 og talte oppover etterhvert som nye medlemmer kom til, men nå må jeg si jeg ble litt forvirret...![]()
--
Tommy
Tommy
Mener jeg leste en gang tidligere, at det ble sagt dette var en gang forumet ble invadert av spambotter?Erik H wrote:jeg har faktisk ikke peiling på hvorfor det er et så høyt tall, det høyeste jeg husker å ha sett var igår. 22 stk. (korttidshukomelsen ruler!) eller er det noen som har sett flere samtidlig? det er iallefall ikke noe forumet har generert og ikke vet hvordan jeg kan ta det bort.
Erik H
edit:
http://www.kystfort.com/forum/topic1342 ... hlight=162 av deg selv faktisk

--
Tommy
Tommy
Det er "ble medlem" som er ditt "nummer" i rekka. det er ingen medlemsnummer.. mulig det eksisterer "deep down i the system".. men jeg finner ikke noe.. samme hvor mye jeg danser
E

E
Når du har musen over et medlemsnavn på hovedsiden hvor du ser hvem som er i forumet, så kommer det opp memberXXX nederst i statusbaren i weblesern din (Ihvertfall i Firefox). Tar du musen over mitt navn, så står
http://www.kystfort.com/forum/member478.html
og trykker du på navnet mitt så kommer du jo til profilen min... Det var det jeg mente med medlemsnummer....
http://www.kystfort.com/forum/member478.html
og trykker du på navnet mitt så kommer du jo til profilen min... Det var det jeg mente med medlemsnummer....
funker også i Explorer.. det har jeg ikke sett før nå! medlem nr. 2?? hvor er nr. 1?
hehe.. lærer noe hver dag. At det er et høyere medlemsnummer enn 740 er vel kanskje de som registrerte seg men ikke ble aktive (og det er det mange av). noen sletter vel sin egen konto.. eller ble slettet av meg.
Erik H

Erik H
Da er telleren, fra 16 april, nullstillet slik at den nå skal registrere korrekt.. dette kan være interesant å følge med.
Erik H
Erik H