God Jul från Sverige. Tack för ett innehållsrikt och givande forum, med härliga diskussioner. Hoppas under 2009 besöka en del av Kystforts spännade platser.
Leif H
God Jul
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Attachments
-
- Julkort Pdggrund.jpg (68.4 KiB) Viewed 671 times
God jul! 2008 har vert enda et spennende og lærerikt år på forumet!! En ekstra julehilsen til primus motor Erik Ettrup!
Flora krigshistorielag
Rett før middagen kommer på bordet så er det bare å ønske alle god jul!Håper å se mange av dere på forumet i romjula.. alltid noen bilder av kystfort og bunkere man kan rote fram. Takk for et interesant 2008, vi er nødt til å ta bunkerturene opp et hakk til neste år!
Mvh Erik H PDT_Armataz_01_30
Mvh Erik H PDT_Armataz_01_30
-
Glemte å skrive min hilsner her jeg, men fortsatt er det dagen, god jul dere!!
Nå skal jeg kose meg i sofaen med ny slåbrok, nakkemasserer og lese boka om fjell festning
Nå skal jeg kose meg i sofaen med ny slåbrok, nakkemasserer og lese boka om fjell festning

Hilsen Bård.
benytter kvelden til å takke for et fantastisk år her på formuet samt ønske dere god jul.
Torstein E
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
Vil også benytte anledningen til å takke for et fint år her på formet og ønske dere en riktig god jul.
Takk til alle som har bidratt i Arquebus museets forskjellige prosjekter og aktiviteter i 2008.
.
Takk til alle som har bidratt i Arquebus museets forskjellige prosjekter og aktiviteter i 2008.
.
- Attachments
-
- Juletrefest - julenissen kommer i Krupp Protze.jpg (92.82 KiB) Viewed 618 times