Tur til Fjell Festning 23-25 februar

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Locked
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Som mange har sett under forumet Fjell Festning så blir det årets første bunker tur til Bergen. Siden det blir mange som drar så er det greit at vi koordinerer dette slik at vi kjører sammens og bor i nærheten av hverandre slik at vi kan ha litt sosial happenings på kvelden.

Når det nærmer seg datoen så gi et hint til enten meg eller treklogg om du blir med slik at vi kan bestille rom evt. mini-buss.

Mer informasjonen om turen kommer her om ikke lenge :D

Erik H
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Er det noen som har tenkt mer på denne turen i det siste?
Tiden flyr...... :?

Erik E
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Er det noen som har tenkt mer på denne turen i det siste?
Tenkt og tenkt.. :)
Jeg stiller om der kommer folk.
mvh
Paul S.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Ja, tiden flyr og da er det viktig å bruke tiden effektivt.. slik som et besøk til Fjell Festning :D

jeg kommer og ankommer Bergen flyhavn 11.25 på fredag


Lørdag ca. 12 så møter vi på fjell festning, hvor leder for den nye foreningen tar imot oss.

har fått noen priser på hotellrom/motell. ganske rimelig for helgen (prisen er for 2 netter)

Ågotnes Hotell (ikke langt ifra fjell)

Enkelt rom motell inkl frokost kr 495,-
Dobbelt rom motell inkl frokost kr 695,-

Enkelt rom hotell inkl frokost kr 745,-
Dobbelt rom hotell inkl frokost kr 945,-


treklogg: har du fått flere påmeldte? kunne ikke du sendte meg en mail? erik (alfakrøll) kystfort.com eller ring meg

Erik Hårberg
User avatar
treklogg
Posts: 34
Joined: 10 Dec 2006 15:34
Location: Tofterøy, Sotra
Contact:

Erik Hårberg wrote:treklogg: har du fått flere påmeldte? kunne ikke du sendte meg en mail? erik (alfakrøll) kystfort.com eller ring meg

Erik Hårberg
Eg har ikkje høyrd noko frå nåken, so du har nok fått alt... :lol:
Svein Inge
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

jeg kommer og ankommer Bergen flyhavn 11.25 på fredag
Omtrent da passerer jeg i nærheten, så jeg kan plukke deg opp hvis du vil?? Skylder deg jo noen kilometer etterhvert :wink:


Erik E
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

skulle jeg liksom si nei til en haik med en av norges grommeste bunkerjegere? sender deg en sms når jeg har landet og plukket opp min bagasje. Plass til en til? eller kommer du med motorsykkel? mulig vi blir 2 fra trondheim. Erik H
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Jeg har plass til fire :-)

Erik
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Forutsatt at jeg klarer å ordne meg med barnepass er jeg med. Hvor på festningen skal vi møtes? Blir det mulighet for å kjøre helt opp? (Med tanke på været den siste tiden blir dette sannsynligvis uaktuelt selv om det skulle bli mulighet) Jeg kjører riktignok fra loddefjord, men dersom jeg blir med har jeg plass i bilen. (Forutsatt at den går :roll: :oops: )
Locked

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”