Bilder

Har du liggende gamle bilder du vil dele med andre - Eller noen du lurer på hvor er tatt? Alle bilder fra krigen er velkommen hit for diskusjon!

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
JornN
Posts: 853
Joined: 15 May 2007 22:53
Location: Trondheim

Paul S. wrote:Litt til.
Skulle gjerne hatt navn på den offiseren på første bilde. Andre bilde er brukt i flere sammenhenger, noen som vet hvor det er tatt. Lurer på om ikke det er fra en marinebase i Trøndelagen.
mvh
Paul S.
Hvilket bilde?
JornN
User avatar
Jon-Vegard
Posts: 1321
Joined: 17 Apr 2008 11:46

JornN wrote:
Paul S. wrote:Litt til.
Skulle gjerne hatt navn på den offiseren på første bilde. Andre bilde er brukt i flere sammenhenger, noen som vet hvor det er tatt. Lurer på om ikke det er fra en marinebase i Trøndelagen.
mvh
Paul S.
Hvilket bilde?
Ser ut som om flere bilder bakover er blitt borte?
Mvh.
Jon-Vegard
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Har det skjedd noe her? Mesteparten av bildene er borte?
Det er så såre enkelt at jeg misliker sterkt måten forumet blir driftet for tiden, det og det faktum at jeg kan erte på meg hver eneste dysfunksjonelle stril her på forumet gjør at jeg hverken kan eller vil bidra med hjelp, info eller poste mer bilder.
Å ha en paypalknapp liggende på kystfort.com der det står "støtt ditt lokale kystfort.com", og støtt arbeidet med å registrere kystfortg, bunkere oa.fra krigens så mener jeg det er på grensen til svindel. Det er uansett så frekt at jeg er forundret over at ingen har tatt det opp på forumet.
På selve forumet oppfordres man til å støtte dette med bidrag, da dette koster osv.osv.
Den inntenkt kystfort.com drar inn, oppdragsvirksomhet, boksalget, og kartsalget(som mange her bidro med informasjon og lokalkunnskap) skulle genere nok inntenkt til å dekke serverutgifter m.m både på Kystfort.com, og forumet. Forumet i seg selv er bra, men når man har næringsinntekter på dette(oppdragsvirksomhet) så bør eier av forumet skjønne det at forumet har også bidratt til å øke hans egen kompetanse, kontaktflate og ett tilsig av informasjon, samt hjelp han ikke kunne fått uten forumet. Når jeg ser at enkeltmedlemmer som tydeligvis bidrar med kunnskap og har betydelige poster på forumet gir penger til å drive dette lurer jeg på om det er bare meg som er så jævla sær som reagerer på dette.
Samma det, jeg har mine meninger og står på det.Så om jeg ikke liker stilen her så trenger jeg jo ikke gnage på det på forumet i tide og utide. Man MÅ jo ikke bidra..men man oppfordres jo til å poste, og bidra med en skjerv til en fatttig vandringsmann(les "bunkerjeger")
mvh
Paul S.
Attachments
jallajalla.jpg
jallajalla.jpg (40.92 KiB) Viewed 488 times
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

Nå tviler jeg på at eier av forumet kun opprettet dette forumet for sin egen del, tror nok det er flere en han som drar nytte av informasjon som deles her. Det å si at det er på grensen til svindel å gjøre det mulig for den som vil, og donere et beløp blir litt drøyt. Det er helt frivillig. Når det gjelder boksalget og kartsalget osv så sier det vel seg selv at dette ikke vil dekke opp alle utgiftene i det uendelige. tror du vil finne liknende muligheter for doneringer på mange andre forum (slik som samlerforum.no foreksempel)
MVH

Roar Handberg
_________________
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

rhandber wrote:Nå tviler jeg på at eier av forumet kun opprettet dette forumet for sin egen del, tror nok det er flere en han som drar nytte av informasjon som deles her. Det å si at det er på grensen til svindel å gjøre det mulig for den som vil, og donere et beløp blir litt drøyt. Det er helt frivillig. Når det gjelder boksalget og kartsalget osv så sier det vel seg selv at dette ikke vil dekke opp alle utgiftene i det uendelige. tror du vil finne liknende muligheter for doneringer på mange andre forum (slik som samlerforum.no foreksempel)
Jeg vurderte å svare på Paul S. sitt innlegg da han postet det, men kom vel fram til at det var såpass fullt av fjas, at det beste man kunne gjøre var å bare ignorere det :-)
--
Tommy
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Helt enig gutter.Han har vel aldri vært helt seriøs og har vel ikke gjort annet enn å komme med sure kommentarer. :nei:
Dolmen.
BunkersBaard
Posts: 120
Joined: 20 Oct 2008 3:58
Location: Sund/Sotra

*slettet* da det ble misoppfatta!
Last edited by BunkersBaard on 15 Jul 2010 1:00, edited 1 time in total.
Hilsen Bård.
User avatar
Tarjei
Posts: 929
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

dolmen wrote:Helt enig gutter.Han har vel aldri vært helt seriøs og har vel ikke gjort annet enn å komme med sure kommentarer. :nei:
Dolmen.
Ikke helt enig med deg der, Dolmen. Jeg prøvde å holde meg i fra å kommentere dette innlegget, men jammen har han ikke klart å lure meg utpå også. Paul har bidratt enormt, ikke minst til Hordalands-avdelingen. Han har kanskje sine sære sider, i likhet med oss alle, ikke minst deg selv, men er fortsatt en entusiast med mer kompetanse og ressurser enn de fleste her inne.
Du trenger ikke være enig med ham, men slike utspill synes jeg du burde holde deg for god for. Mulig du bare troller litt med et slikt utspill, du også, men dette er litt under beltestedet.
User avatar
Natter
Posts: 6387
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Tarjei wrote:Du trenger ikke være enig med ham, men slike utspill synes jeg du burde holde deg for god for. Mulig du bare troller litt med et slikt utspill, du også, men dette er litt under beltestedet.
+1
Ole
Posts: 998
Joined: 03 Mar 2009 23:42
Location: Kragerø/Bjarkøy

Don't feed the trolls.
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

:bra:
Dolmen.
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Nok om den saken,

jeg låser denne tråden nå ettersom bildene er "long gone" og neppe blir erstattet,
- så kan vi alle heller fokusere på konstruktive, pågående, aktiviteter.

Ha en fortsatt fin sommer !

mvh
KOS

Retningslinjer for takt og tone på forumet
Locked

Return to “Originalfotos - Foto Id”