(Nye bilder 2010).
Det siste halvåret har jeg fått sansen for bilder fra andre verdenskrig, spesielt fra NORGE! Jeg ønsker å dele dem med dere,
og kommer til å legge ut bildene mine fortløpende.
All hjelp til å identifisere hvor bildene er tatt og av hva, mottas med STOR takk!
Stor takk til alle som har hjulpet til så langt, og jeg håper at dere fortsetter med det.
Litt sånn teknisk info, om man kan kalle det det:
Bildene jeg legger ut, blir i første omgang lagt ut i en filstørrelse på en Ca. 300-400 Kib, så etter en liten stund, når jeg regner med at alle har
sett dem (fått med seg små detaljer osv), så blir bildene skalert ned til ca. 100-150 Kib som gjør dem noe mindre (Ca. 900 piksler gang "X").
Jeg kommer også til å oppdatere på tidligere bilder i "bildekommentar boksen" på bildet med den steds infoen osv jeg har fått av dere.
På denne måten kan folk se hvor bildene er tatt uten å måtte lete rundt i kommentarene for å finne dette.
Hvis noen ønsker/trenger å se et bilde i stor versjon etter at bildet er skalert så er det bare å hyle!
Jeg må også føye til at copyrighten merkene på bildene, er selvsagt beklagelig (det forstyrrer). Men det er jeg som har betalt for bildene,
og ønsker ikke å "dele" høyoppløselige bilder sånn helt uten videre, og til hvem som helst uten å kjenne til formål osv. Jeg er ikke en egen eller kjip person,
så hvis du ønsker å bruke et bilde, så er det bare å sende meg en "Pm" eller kontakte meg.
Så kan jeg heller sende bildet/bildene på Mail uten den forstyrrende klussinga mi over hele bildet.
Håper ingen tok dette negativt, fordi jeg sender gjerne en høyoppløselig versjon av bildet, hvis noen trenger det til et eller annet formål.
Takk